Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, ha szeretne vásárlóként vagy felhasználóként csatlakozni online áruházunkhoz, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF). Kérjük, csak akkor használja szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért és azokat kötelező érvényűnek tekinti saját magára nézve.
Ez a dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában jön létre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és magyar nyelven íródott, nem hivatkozik semmilyen magatartási kódexre. Az alábbi weboldal működésével, rendelési és szállítási folyamataival kapcsolatos információkat tartalmaz. Felmerülő kérdéseivel forduljon hozzánk a megadott elérhetőségeken. E dokumentum elfogadásával bárki jogosult igénybe venni az online áruház szolgáltatásait, amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Az ÁSZF hatálya a Szolgáltató weboldalán, a keny777.hu honlapon és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
Szolgáltató Adatai
A szolgáltató neve: Boa Győző e.v.
A szolgáltató székhelye: 7034, Zillingtal, Hauptstrasse 54/2/5, Ausztria
A szolgáltató kapcsolattartásra használt, rendszeresen ellenőrzött elektronikus levelezési címe: office@keny777.hu
Adószám: 38289/0523
A szerződés nyelve: magyar
Tárhely szolgáltató: Tárhely.eu
Alapvető rendelkezések
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére az osztrák jog az irányadó, különös tekintettel az Allgemeines Bürgerliches Gesetzbuch, az E-Commerce-Gesetz és az Unternehmensgesetzbuch vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadók a felekre.
A jelen ÁSZF 2024. január 1-jétől hatályos és visszavonásig érvényben marad. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. A felhasználók/megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás rájuk nézve automatikusan kötelező.
A felhasználó/megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon megtekinti – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak – a Szabályzatban foglaltakat kötelezőnek ismeri el magára nézve. Amennyiben a felhasználó/megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
A Szolgáltató fenntart minden jogot a weboldal, annak bármely része és az ott megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése és harmadik személy részére történő megosztása a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Regisztráció/Vásárlás
A felhasználó a weboldalon történő vásárlással vagy regisztrációval kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen ÁSZF-et, valamint a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit, és hozzájárul az adatkezelésekhez. A felhasználó köteles a vásárlás vagy regisztráció során a saját, valós adatait megadni. Ha a megadott adatok valótlanok vagy más személyhez köthetők, az elektronikus szerződés nem jön létre. A Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a felhasználó más nevében vagy más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a felhasználó által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibákért, károkért stb. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a károkért, ha a felhasználó jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
Megvásárolható Termékek és Szolgáltatások Köre
A weboldalon megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a felhasználókat és megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.
Rendelés Menete
A felhasználó vagy megrendelő regisztráció nélkül is elindíthatja a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével. A vásárlás során a felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt termékek típusát. Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül történnek, és a bankkártya adatok nem jutnak el a kereskedőhöz.
Amennyiben a webshopban vagy a megrendelőlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hibát felismerve és módosítva azonnal értesítjük a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz, és a megrendelés összesítése, valamint a visszaigazoló levél alapján kerül megállapításra. Az adatok megadását követően a felhasználó a „megrendelem” gombra kattintva küldheti el megrendelését, illetve e-mailben is jelezheti a szolgáltatónak a rendeléssel kapcsolatos kívánságait.
A megrendelés elküldését követően a felhasználó e-mailben visszaigazolást kap. A szolgáltató kizárja a felelősségét a visszaigazolás késedelmes megérkezéséért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a felhasználó rossz adatokat adott meg a megrendelés során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Elállás Joga
A felhasználó vagy megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogát a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetében, ha a szolgáltató a felhasználó vagy megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a felhasználó vagy megrendelő a beleegyezéssel egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
Kiegészítés a „Cimballi: Kerülj előnybe Elliottal és RSI-vel!” tréningre vonatkozó lemondási feltételekhez
Cimballi „Kerülj előnybe Elliottal és RSI-vel! 2024. október” tréningje esetében ha tréning megkezdése előtt egy nappal, azaz 2024. október 3. 24:00 óráig jelzed a részvétel visszamondását, a befizetett összeget teljes mértékben visszatérítjük. Ezt követően, a tréning hivatalos megkezdésével – amely időponttól kezdve a jogosultságok kiküldése, a SierraChart fiókok regisztrálása és feltöltése, valamint a szükséges licenszek megvásárlása megtörténik – már nincs lehetőség a visszafizetésre. Ebben az esetben a tréning indulásának pillanatában átadjuk számodra a tananyagot, és az általad igénybe vett szolgáltatásokért járó díjakat kifizetjük a beszállítóknak.
Amennyiben a „Kerülj előnybe Elliottal és RSI-vel! 2024. október” tréningre „Early bird” kedvezménnyel jelentkeztél és használatba vetted a 2024. szeptember 15. előtti jelentkezésért járó „Elliott Profi” tananyagot, a lemondás esetén a bruttó 120 EUR összegű tananyag díját a visszautalandó összegből levonjuk.
Jótállás és Szavatosság
A szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. Az olyan termékek esetében, amelyek nem esnek kötelező jótállás alá, a szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. A konkrét feltételekről a szolgáltató a megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.
A vásárlástól számított hat hónapon belül a szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ilyen esetben a szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék nem rendeltetésszerű használat miatt hibásodott meg. A teljesítést követő hat hónap elteltével a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, tehát vita esetén a felhasználónak vagy megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Hibás teljesítés nem áll fenn, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a megrendelő számára felismerhetőek voltak.
A szavatossági jog érvényesítésére a megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a megrendelő menthető okból nem tudja érvényesíteni az igényét – például ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető –, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.
A jótállási vagy szavatossági idő alatt felmerült, jótállás vagy szavatosság körébe tartozó hibákat a szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítania, kicserélnie vagy újra szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a megrendelő tudomására jutnak, a megrendelő haladéktalanul köteles a szolgáltatót írásban értesíteni jótállási vagy szavatossági igényeiről.
A jótállás vagy szavatosság érvényesítéséhez a megrendelő köteles bemutatni a szolgáltatótól kapott számlát vagy jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a megrendelő elsődlegesen kijavítást vagy kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás vagy elállás joga. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási vagy szavatossági időben közöltnek. A késedelmes közlésből eredő károkért a megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási vagy szavatossági feltételeket.
A szolgáltató nem vállal jótállást vagy szavatosságot a természetes elhasználódásból származó károkért, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
Vegyes Rendelkezések
A szolgáltató jogosult közreműködőt igénybe venni kötelezettségeinek teljesítéséhez. A közreműködő jogellenes magatartásáért a szolgáltató nem felel.
Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogellenessé vagy érvényesíthetetlenné válik, az nem érinti a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét.
Amennyiben a szolgáltató nem gyakorolja az ÁSZF alapján őt megillető jogát, az nem tekinthető a jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak kifejezett írásbeli nyilatkozattal érvényes. Az, hogy a szolgáltató egy alkalommal eltekint az ÁSZF valamely lényegi feltételének vagy kikötésének szigorú alkalmazásától, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
A szolgáltató és a felhasználó/megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
A felhasználó/megrendelő szavatolja a szolgáltatónak adott információk (pl. név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok stb.) pontosságát, és a helytelenül vagy hiányosan megadott adatokból eredő hibás teljesítés miatt nem élhet sem anyagi, sem jogi, sem egyéb jellegű követeléssel a szolgáltatóval szemben. A szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, hogy a szolgáltatáshoz szükséges információkat/adatokat a felhasználótól/megrendelőtől beszerezze, illetve a felhasználó/megrendelő kérésére vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatokat.
A szolgáltató jogosult a szolgáltatást ideiglenesen szüneteltetni a honlap karbantartása céljából. A szolgáltató jogosult bármelyik szolgáltatását előzetes értesítés nélkül megszüntetni, de ezt a jogát nem gyakorolhatja visszaélésszerűen, és tekintettel kell lennie a bizalomvédelem elvére.
Panaszkezelés Rendje
Áruházunk célja, hogy minden megrendelést kiváló minőségben, a vásárlók teljes megelégedésére teljesítsen. Ha a felhasználónak mégis panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, panaszát az itt megadott e-mail címen vagy postai úton is közölheti.
A szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló nem ért egyet a panasz kezelésével, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszokat a szolgáltató 25 napon belül írásban megválaszolja, és az elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a szolgáltató, és az ellenőrző hatóságok kérésére bemutatja.
Tájékoztatjuk, hogy ha panaszát elutasítjuk, fordulhat az osztrák fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Amennyiben a vitás kérdéseket nem sikerül békés úton rendezni, a szerződésből származó vagy azzal kapcsolatos jogviták esetén az adott jogvita természetétől és a Zivilprozessordnung rendelkezéseitől függően a Bezirksgericht Eisenstadt és a Landesgericht Eisenstadt rendelkezik kizárólagos joghatósággal és illetékességgel.